Naše služby
Relitná kancelária MAXIS REAL pomáha ľuďom riešiť bývanie spoľahlivo, rýchlo a bezpečne.
Či už chcete vymeniť starý byt za nový, vychovávať deti v rodinnom dome, relaxovať na chate alebo potrebujete bývať bližšie k práci, naši makléri Vám ochotne pomôžu aj poradia.
Sprostredkovávame:
- predaj a kúpu nehnuteľností
- prenájom nehnuteľností
- investovanie do nehnuteľností
- poradenstvo v oblasti financovania nehnuteľností
Naše služby sú vždy kompletné, od prvej obhliadky až po odovzdávanie nehnuteľností. Uzatvorením obchodu však naša starostlivosť nekončí a ochotne Vám pomôžeme aj napríklad s vysťahovaním neplatiacich nájomcov či znížením splátok hypotekárneho úveru.
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte kontaktovať našich maklérov:
Lucie Žáková
tel. č.: 0910 977 970
e-mail: zakova@maxisreal.sk
Referencie - http://www.maxisreal.sk/referencie
MVDr. Jana Žáková
tel. č.: 0903 229 119
e-mail: jana.zakova@maxisreal.sk
Referencie - http://www.maxisreal.sk/referencie
Mgr. Alexandra Lehutová
tel. č.: 0903 474 503
e-mail: lehutova@maxisreal.sk
Referencie - http://www.maxisreal.sk/referencie
Bc. Radovan Lehuta
tel. č.: 0903 469 745
e-mail: lehuta@maxisreal.sk
Referencie - http://www.maxisreal.sk/referencie
Obchodní partneri:
Fakturačné údaje:
MAXIS REAL s.r.o.
Koniarekova 26, 91701 Trnava
IČO: 47572906
IČ DPH: SK2023954977
Zapísaná v Obch. registri Okresného súdu Trnava, Oddiel: Sro, vl.č. 33470/T
R E K L A M A Č N Ý P O R I A D O K
MAXIS REAL s.r.o.
Tento Reklamačný poriadok je vydaný realitnou kanceláriou MAXIS REAL s.r.o., Koniarekova 26, 91701 Trnava IČO:47572906, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel Sro., vložka č. 33470/T (ďalej len „realitná kancelária“) a bol prijatý s účinnosťou od 01.01.2017.
- Základné ustanovenia
1.1 Realitnou kanceláriou sa pre účely tohto Reklamačného poriadku rozumie horeuvedená spoločnosť MAXIS REAL s.r.o.
1.2 Reklamáciou sa pre účely tohto Reklamačného poriadku rozumie klientom uplatnené právo zo zodpovednosti za vady služieb poskytovaných realitnou kanceláriou v lehotách určených týmto Reklamačným poriadkom (ďalej len “reklamácia”).
1.3 Klientom sa pre účely tohto Reklamačného poriadku rozumie akákoľvek fyzická alebo právnická osoba, ktorej realitná kancelária poskytuje realitné služby (ďalej len „klient“).
- Postupy a lehoty vybavovania reklamácií
2.1 Ak klient usúdi, že služby poskytované realitnou kanceláriou sú nedostatočné alebo má voči nim výhrady, je oprávnený uplatniť ich formou reklamácie u realitnej kancelárie, a to písomne (e-mailom alebo poštou na kontaktné údaje uvedené vyššie), prípadne osobne v ktorejkoľvek prevádzke realitnej kancelárie. Realitná kancelária zodpovedá za vady služieb poskytnutých klientovi.
2.2 Realitná kancelária spíše s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol. Reklamačný protokol má formu formulára, ktorý je v danej dobe aktuálne platný a prijatý realitnou kanceláriou.
2.4 Realitná kancelária oznámi klientovi spôsob vybavenia reklamácie a vydá Klientovi potvrdenie o uplatnení reklamácie. Spôsob vybavenia reklamácie bude určený v závislosti od druhu vady. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má klient právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. V odôvodnených prípadoch pokiaľ nemožno vadu bezodkladne odstrániť, možno reklamáciu vybaviť aj neskôr.
2.5 Reklamácia klienta môže byť uznaná ako oprávnená alebo neoprávnená. Pokiaľ realitná kancelária uzná reklamáciu za oprávnenú a vadu nemožno bezodkladne odstrániť, poskytne klientovi primeranú náhradu. Náhradou sa rozumie predovšetkým zľava z odplaty za poskytované realitné služby.
2.6 Reklamácia klienta musí byť vybavená v lehote 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Realitná kancelária je povinná o vybavení reklamácie vydať písomný doklad v lehote 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
2.7 Klient má právo obrátiť sa na realitnú kanceláriu so žiadosťou o nápravu (poštou alebo e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým realitná kancelária vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že realitná kancelária porušila jeho práva. Ak realitná kancelária odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (Slovenskej obchodnej inšpekcii alebo oprávnenej právnickej osobe zapísanej do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov vedeného Ministerstvom hospodárstva SR). Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice. Náležitosti návrhu upravuje § 12 podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov / ďalej len zák. č. 391/2015 Z. z. /. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ využiť formulár, ktorého vzor tvorí prílohu zák. č. 391/2015 Z. z. a je dostupný aj na webovom sídle Ministerstva hospodárstva SR a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
2.8 Štátnu kontrolu poskytovania služieb spotrebiteľom na vnútornom trhu vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia.